Historia firmy
Styczeń 1999
Powstaje Citynet Media s.c., która dokonuje rejestracji wielu domen internetowych (w tym opony.com.pl) i rozpoczyna budowę oponiarskiego portalu branżowego.
Listopad 2001
Rozpoczęcie działalności e-commerce w oparciu o domenę opony.com - sprzedaż opon i felg.
Październik 2003
Ze struktur Citynet Media s.c. wyodrębnia się portal opony.com.pl i powstaje Opony.com Sp. z o.o., która przejmuje kluczowe domeny służące do handlu oponami przez Internet oraz z Citynet Media przechodzi do Spółki kilku pracowników odpowiedzialnych za serwisy oponiarskie.
Grudzień 2004
Spółka staje się rentowna na poziomie netto (po upływie 14 miesięcy od rozpoczęcia działalności). Opony.com Sp. z o.o. posiada 20 000 zarejestrowanych klientów.
Maj 2005
Integracja systemów e-commerce, logistyki i księgowości.
Październik 2006
Spółka posiada ponad 1500 zarejestrowanych klientów flotowych.
Listopad 2006
Po raz pierwszy w historii Spółka sprzedaje w ciągu miesiąca 35 000 opon. Opony.com Sp. z o.o. posiada 80 000 zarejestrowanych klientów.
Grudzień 2006
Opony.com Sp. z o.o. zmienia nazwę na OPONEO.PL Sp. z o.o.
Marzec 2007
Rejestracja przekształcenia OPONEO.PL Sp. z o.o. na OPONEO.PL S.A.
Wrzesień 2007
Debiut OPONEO.PL S.A. na GPW.
Październik 2008
Podwyższenie kapitału zakładowego OPONEO.PL S.A. do 12 676 000 zł.
Luty 2010
Akwizycja największego konkurenta w sprzedaży internetowej na polskim rynku.
Lipiec 2011
Podwyższenie kapitału zakładowego o akcje nowej emisji serii C do wysokości 13 936 000 zł
2016
Wzrost ceny notowanych na GPW akcji o 72% w ciągu 2016 roku. Wejście w skład indeksu WIG80, a następnie WIGdiv wyniku wzrostu wartości rynkowej.